6 клас


Завдання на Дистанційне навчання на період карантину з 12.03 
Если вінікають запитання, Пропозиції чи прохання, телефонуйте або  пишіть ПОВІДОМЛЕННЯ за номером 0953899028 з 9.00 до 13.00 у будні дні.


урок 13.03.2020
1. Повторення та перевірка знань за темою "Афінській поліс" (усно) перейдіть за ПОСИЛАННЯ:


2. Тема "Давня Спарта" опрацювати презентацію уроку (усно, слайди 91-107) + підручник параграф 28 (п.4), параграф 29. 
Опрацювати текстові джерела та дати ВІДПОВІДІ на запитання после тексту, письмовий в зошиті (дата, тема: "Давня Спарта")
 посилання на агентство презентацію до уроку:

Тема: Давня Спарта. Закони Лікурга
Мета: покращіті Власні знання про устрій Спати, проаналізуваті текстові історичні джерела, сделать Власні Висновки, относительно життя спартіатів.
Дайте ВІДПОВІДІ на запитання, (лаконічно)
ТЕКСТ № 1 «Життя в Спарті регулювалися законами Лікурга напівміфічної особини в історії Лакедемонської держави (Спарти). 
За законами Лікурга, на чолі Спарти стояли два Царі. їхнім головного завдання Було очолюваті армію во время Війни. У мирний час Царі віконувалі только Релігійні обов'язки и входили до складу герусії - заради старійшін, чисельного склад якої разом Із царями стають 30 осіб. Двадцять Вісім Членів герусії оббирати на все життя народними Зборами Із числа старих людей (не молодших 60 років). Роль герусії булу дуже важлівою: вона визначавши політику Спартанської держави, створювала закони, ее члени виступали як судді. Пропозиції герусії малі схвалюватіся народними Зборів (апеллой), Які Складанний Із чоловіків-спартіатів, что досяглі 30 років. Альо народні збори не могли ні обговорюватись, ні змінюваті Пропозиції герусії (нікому, кроме царів и радніків-членів герусії, собі не дозволяли вісловлюваті свое мнение), смороду могли лишь голосувати «за» чи «проти». Голосувалі криками «так» або «ні», и Перемагай тієї, хто кричав голосніше. Та решение народних зборів НЕ були залишкові: у Спарті діяло правило,
Показове, что майдан, на якому відбуваліся народні збори, які не БУВ захищений ні від сонця, ні од вітру, тут не Було даже де прісісті. Тож у таких условиях народні Зібрання проходили дуже Швидко ».
Запитання: 1. Які були   органи влади у Спарті?  2. Як відбувалось Голосування чи всегда решение Було справедливо?
ТЕКСТ № 2 «Видатний законодавець Спарти Лікург здійснів переділ землі: вся земля перейшла у власність держави, щоб ніхто больше не МІГ продавати чи купуваті ее. Земля булу поділена на Рівні Частки, и всі спартанські сім'ї здобули однакові ділянки, Які обробляємих ілоті. Цім Лікург Хотів зніщіті бідність и багатство й змусіті всех спартіатів жити в однаково условиях. 
Лікург заборонено такоже використовуват срібні та золоті монети и покаравши прійматі только залізні гроші. Щоб сделать залізо, з которого смороду Виготовляю, непригодна до использование, Лікург наказав опускаті его розпеченим в оцет. Це позбавляло метал твердості й робіло его зовсім непотрібнім. Гроші в Спарті були настолько великими, что для того, аби тримати їх удома, треба Було будуваті спеціальну комору. Перевозили гроші возами. Завдяк такій монеті у Спарті зникло злочини: хто наважівся б красти, брати хабарі чи грабуваті, если нельзя Було Приховати своєї здобічі? Лікург такоже заборонено спартанців займатіся будь-Якими ремеслами ». 
Запитання:   1. Як Лікург боровся з злочинна? 2. Подумайте чи можна в сьогоднішньому мире застосуваті Такі методи?
ТЕКСТ №   З
«Видатний законодавець Спарти Лікург ввів сесітії  Спільні обіди дорослих чоловіків-спартанців. Альо сіссітія булу не просто спільнім обідом це Було товариство Із  15-20  осіб, Які називається сіссітамі, служили зазвічай в одному військовому загоні и були зв'язані міцною дружбою.
Лікург Хотів, щоб члени сіссітії стали справжнімі друзями и були Готові померти один за одного. Цьом спріяв и обряд Прийняття Нових Членів до сіссітії. Кожного новенького вводили до намету, де їли сіссіті, и раб Із чашею на Голові обійшовши їх усіх. Тієї, до кого ВІН підходів, кидав кульку, скатану з хліба, в чашу. Жоден сіссіт НЕ МІГ Побачити, коли хтось, кідаючі кульку, немного здавлював ее пальцями. Здавлена ​​кулька означала, что людина, яка ее кинула, що не хоче прійматі новенького до сіссітії. Цього Було Досить для відмові, Аджея решение про Прийняття мало буті единогласно.
Лікург вважаю, шо нельзя допустіті, щоб хоча б два сіссіті не любили один одного: це могло внести розкол у общество и при вести до страшних НАСЛІДКІВ, если Їм придется воювати пліч-о-пліч. 
Спартанці Було заборонено приходити на сіссітії сітімі тоґарасі. Всі слідкувалі за тім, щоб жоден НЕ залиша своєї порції нез'їденою. Це Було б Ознакою того что сіссіт поїв деінде, тобто что ВІН Спільний стіл считает НЕ Досить добрим для себе. Таку людину штрафувалі и даже могли віключіті Із сіссітії ».
Запитання: 1. З якою метою влаштовувалі сіссітії? 2. Як прийомів новачків? 3. Як ви вважаєте чи справедливо Було штрафуваті тих, хто НЕ з'їв свою порцію?
ТЕКСТ №   4
«У Спарті батько НЕ МІГ вірішуваті частку своєї дитини. Відразу после народження дитину оглядалі старійшіні. Если дитина булу Слабкий чи хвора, ее наказувано кідаті в прірву, вважаючі, что такій дитині й самій краще НЕ жити, и для держави буде корісніше, если среди громадян НЕ буде Хворов и Слабкий.
Ніхто НЕ МІГ и виховувати дітей на власний розсуд. Хлопчиків, Які досяглі семи років, забирали від батьків и об'єднували у невелікі загони. Тут смороду віховуваліся усі разом в условиях жорсткої дисципліни и суворості: їх коротко стригли, змушувалі ходити босоніж и в будь-яку погоду оголеними грата на вулиці. Коли хлопчику віповнювалося 12 років, Йому відавалі плаща з грубої тканини, которого ВІН МАВ носить в течение цілого року. Гаряча водою користуватись почти не дозволяється. Спали юні спартанці всі разом на в'язанках Хмиз, Який смороду Самі рвали и приносили з берегів річки Еврото.
Діти повінні були Самі здобуваті Собі дрова та їжу. Юнім спартанців навмісно віділялі мало їжі, прівчаючі Власний силами долаті перешкоду, что спріяло виховання їх людьми хитрими й Спритний. Навчаюся ж хлопчиків основном ВІЙСЬКОВОЇ справи.
Спартанці вважаю, что Турбота про дітей слід почінаті з Піклування про матір. Щоб народити здорову дитину, жінка сама має буті здоровою и веселою. Тому дівчата повінні були бігаті, боротися, займатіся іншімі спортивними вправо. Як и юнаки, смороду брали участь у святах, танцювать й співали в хорі ». 
Запитання: 1. Чи відрізнялось виховання хлопців та дівчат?  2. Чи Хотіли б ви виховувати у спартанськіх условиях?

ТЕКСТ №   5
«У Спарті високо цінувався хоровий спів. У піснях прославляли героїв, что полягло за Батьківщину, та Ганьба боягузів, змальовуючі їхнє примусу життя. Во время релігійніх святий Звичайно співали три хори, КОЖЕН з якіх складався Із спартіатів Іншого віку. Старі починаєм: «Яка з нас колись булу Хоробрів молодь!» Дорослі мужі відповідалі: «Сьогодні при нас сила, спробуй, если Бажаєш!» А хор хлопчиків закінчував: «Доведеться вам Залишити місце для нас!»
У бой спартіаті ходили з піснею и радістю. Тоді вільно Було вбиратися в гарний одяг, намащуваті волосся оліямі, хізуватіся Гарньє зброєю. Коли спартіаті набліжаліся до ворога, смороду прікрашалі голови вінкамі, а цар наказувано Сурмач играть в сурми и сам дерло починаєм Бойовий пісню. Це Було и Святкова, й водночас грізне видовища, коли спартанці маршірувалі під звуки музики, рівною лавою, без тривоги в душі, лагідно й погідно ведені піснею на небезпеки.
Коли ворог тікав, спартанці Майже ніколи его НЕ переслідувалі. Їм здавалось негіднім убіваті втікачів. Цей звичай БУВ НЕ только великодушним, а й корисна, Аджея ворог, знаючи, что вбивають лишь тих, хто чинить Опір, часто вважаю за краще втікаті, а не вступаті у бой ».

Запитання: 1. Яке значення для спартіата мала пісня? 2. Як звичай спартіатів рятував їхніх ворогів? 3. Яку роль відіграє пісня у Вашому Будьонного жітті?
3. Повторення для тими "Давня Греція" (параграфи: 20-29) Завдання для закріплення та Перевірки знань з теми (усно, за Бажанов письмовий): 
1.  Замініть займеннікі та Власні назви чи іменнікі
1. Смороду, ті хто НЕ погодівся Із завоюванням дорійцямі їхніх територій, тому стали рабами у південній Греції.
2. ВІН, тримай в своих руках всю владу, спірався на демос.
3. Вона, рада чоловіків старших 60 років у Спарті.
4. ВІН, обірався народом, складався з 6000 осіб, чинів правосуддя.
5. ВІН, живий на острові Крит та шкірного року з'їдав по 7 юнаків и дівчат.
6. ВІН, складався з 9 архонтів.
7. На них Збирай чоловіки з 30 років для вирішенню важлівіх вопросам.
8. ВІН Займаюсь найвищу посаду в Афінській державі.
9. ВІН, віконував найтяжчу роботу та відрізнявся від афінського тім, что МІГ мати свою сім'ю.
10. Смороду, ті что Живуть поруч.
11. Вона в Афінах вірішувала, Які питання треба віносіті на народні збори, булу чисельного.
12. Смороду за поділом Солона належали до найніжчої групи Суспільства в Афінах, у війську були легкою піхотою.
13. У них прийомів доля чоловіки старші 20 років.
14. ВІН БУВ цар Ітакі, Який Довгий не МІГ вернуться додому
15. У їхніх руках булу Найвища влада в Спарті, були воєначальнікамі, а в мирний час належали до Ради старійшін.
16. Смороду звічайні реміснікі та селяни Греції.
17. Їхню долі у Спарті вірішувалі НЕ батьки, а влада, тихий хто Слабкий скидали.
18. ВІН БУВ залежних від господаря.
19. Вона булу фінікійською та великою грецький.
20. Смороду вдягалі одяг червоного кольору, щоб залякаті суперники.
21. Вона, Складанний з 30 осіб, вірішувала найважлівіші питання
22. На ній Перемагай ті хто голосніше кричати так.
23. З них Складанний фаланга
24. ВІН оспів події Троянської Війни
25. Смороду віховувалісь у дуже Суворов условиях
26. Смороду жителі Лакедемону збереглі свободу, но НЕ малі землі.
27. Смороду були вільнімі Громадянам Афін.
28. Їх Було много на территории Стародавньої Греції, найдемократічнішій Афіни.
29. Смороду Збирай на головній площади Афін та вірішувалі найважлівіші питання.
30. ВІН розповідає про богів та різніх міфічніх героїв.
31. У ній прийомів доля Повнолітні чоловіки Спарти.
32. За помощью него вірішувалі в державі Афінах «Хто ставити загроза для держави»
33 ВІН дослідив Трою
34. Смороду прікрашалі вхід до Мікен
35.  смороду походили з давніх родів були прівілейованім населення.
36. ВІН ставши украшением міста Кносс
37. Смороду захопілі ахейців
38. ВІН видав дуже жорстокі закони в Афінах
39. Смороду характеризують Мінойську та Ахейську цівілізацію
40. Через него до Афін потраплялі товари.

Завдання 3. кросворди



4. Нова тема: Греція в класичну добу 
урок 16.03.2020
Тема 1. Греко-Перські Війни
Самостійне опрацювання: підручник параграф 30, робота з презентацією (ВІДПОВІДІ на запитання) в зошит Записати обов'язквов: дату, тему, причини, хронологічні Межі Війни і табличку (рік, місце битви, результат, наслідок). за Бажанов схеми.
посилання на агентство презентацію до уроку


урок 20.03.2020
Тема 2. господарювання та повсякденного життя в Давній Греції.

Презентація до уроку з усіма завдання https://drive.google.com/file/d/15ywSyIB7PSoC_ObMXwUdP5Y4AHzJWUo0/view?usp=sharing
Олімпійські ігри відео
https://www.youtube.com/watch?v=oiAPv-WpysA

урок 23.03.2020
Тема 3. Сім'я, освіта та виховання афінян та спартіатів
Опрацювати відеоджело  https://www.youtube.com/watch?v=_7QAEHKKD-k
Параграф 33,
У зошиті запішіть дату тему уроку
Складіть у зошиті 12 запитань до вівченої тими.
Запитання для закріплення знань:
1) Чим відрізнялось навчання дівчаток від хлопчиків?
2) Хто такий педагог?
3) Що Вивчай афінські хлопці?
4) "Але ж ми їх народжуємо" з чим пов'язана фраза?
5) Назвіть, Які науки розвивалась у Давній Греції?
6) "Любов до мудрості" - це ..
7) Гіппократ - це
8) Геродот - це ..
9) Арістотель - це ..
10) "Я знаю, что я Нічого не знаю" так говорів ...
11) Лікей - це ...
12) Який заклад називали Академією?
13) Чим займаюсь грецькі жінки?
14) Де жінки малі более свободи в Афінах чи в Спарті, Обгрунтуйте?
15) Хто з грецького науковців вислови припущені, что світ складається з дрібніх часток?
16) "Істина народжується усуперечці" так говорів ....
17) Яку школу заснував Піфагор?
18) Кому дають клятву лікарі?
19) Кого назівають "батьком історії"?
20) вважать, что ц природі є вічний рух, хто?

урок 27.03.2020
Тема 4 Практичне заняття. Мистецтво Давньої Греції. 
Посилання на агентство відео до тими:   https://www.youtube.com/watch?v=RwMfhH5sLA4

Презентація ДО УРОКУ З якою ПРАЦЮЄТЕ:  https://drive.google.com/file/d/1Zz_EJuOqEUJXmggM0PQHDrJnvV1ySSZ0/view?usp=sharing




Домашнє завдання на 30,03,2020
повторити всі тими, что проходили на дістанційному навчанні, переглянутися всі Презентації, параграф 28,29,30,32,33  у понеділок буде тестування-онлайн, проходити від 11.00 до 13.00  ПОСИЛАННЯ буде Розміщено на блозі 30.03.2020.

1) Пройти тестування за ПОСИЛАННЯ, Пожалуйста Розміщено на попередня уроці
2 ) Надіслаті мені на вайбер (0953899028) 13.04.2020 обов'язково у виде фото Із зошита, підпішіть від кого. Такі завдання:  І. Урок тема "Давня Спарта", де є опрацювані вами документи
ІІ. Таблиця з уроку "Греко-Перські війни" (слайд 15 у Презентації до уроку)
ІІІ. Тема 3. Сім'я, освіта та виховання афінян та спартіатів, складені 12 запитань у зошиті IV. Если, Ві віконувалі якісь додаткові завдання, Письмові відпововіді такоже можете надсилати.
Опрацювати параграф 35,36, Презентації до уроку повторити, та Письмові джерела за Бажанов 





УРОК 30.03.2020
ШЕСТІКЛАСНІКІ!

Обов'язково пройдіть ДВА тестування НА ОЦІНКИ,
Вказ своє прізвище ТА ім'я,
ПЕРЕЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯ поданих нижчих:
Уважний ЧИТАЙТЕ ЗАПИТАННЯ
ЧАС НА ТЕСТ № 2 НЕ Встановлення, АЛЕ НАМАГАЄМОСЬ вкластись 20 -25 ХВИЛИН.



ТЕСТ 1   У зв'язку з великим НАВАНТАЖЕННЯ технічні проблеми, на сервері, тому треба пройти пізніше, 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=420741
ТЕСТ 2 https://onlinetestpad.com/hpqoa5f2d4txe  
https://onlinetestpad.com/hpqoa5f2d4txe


Система оцінювання тест № 2 за відсоткамі правильних відповідей:
100-75% - високий рівень 12-10 балів
100-92% - 12 балів
Менше 92 - 84% -11 балів
Менше 84 - 75% - 10 балів
Менше 75-50% - достатній рівень 9-7 балів
75-67% - 9 балів
Менше 67 - 59 - 8 балів
Менше 59 -50 - 7 балів
Менше 50-25% - середній рівень 6-4 бали
50-42% - 6 балів
Менше 42 -34% - 5 балів
Менше 34 - 25% - 4 бали
Менше 25% - 3 бали
 Ваші результати я буду переверіті шкірного особливо запитання у якіх треба Було Написати слово чи число, можливо бали могут підвіщуватісь
Шановні шестікласнікі! тест пройшла частина учнів, но много з них витрати дуже велику Кількість годині более 35 хвилин, хтось более години, обмеження по годині Було, тому таким учням ОЦІНКИ будут зніжені пропорційно до Збільшення кількості часу, а следующие тести будут з годин ограниченной. розрахунок я напишу пізніше, коли буде загальна картина всех тестування. Онлайн-тести Це не привід користуватись, окрім Власний знань іншімі Джерелами информации.

урок 03.04.2020
Тема: Розквіт Афінської демократії
Опрацювати параграф 31, підготуватісь до онлайн-тестування на 13.04.2020 за параграфом 31, ПОСИЛАННЯ Вже є можна пройти 13.04.2020, можна Ранее, только враховуйте, что годину обмежена.
Відео до тими:  https://www.youtube.com/watch?v=S8dDe6bDzAY


урок 13.04.2020
1)  Пройти тестування, ПОСИЛАННЯ: https://onlinetestpad.com/hpoz7mv3jwgte
2) Надіслаті на вайбер (0953899028) або на електронну пошту antonina2408891@ukr.net
роботи віконані за попередні уроки:
- Давня Спарта (робота з документами)
- Тема: Греко-Перські Війни (таблиця)
- "12 запитань" з тими "Освіта та виховання в Давній Греції"
- додаткові завдання, если Такі віконувалі
3) Опрацювати нову тему уроку: підкорення Греції Македонією. Східний похід Олександра Македонсього.
Відео до тими:  https://www.youtube.com/watch?v=MiT_MqrCnh4
Презентація до теми:  https://drive.google.com/file/d/1as4C8zpWflBpr9PQVONZEVjZitmAliw8/view?usp=sharing

документ прікріплюю:  https://drive.google.com/file/d/1lXpamlQ0bs2pqH0N0V2W_MMNucsE_7pV/view?usp=sharing

НЕ делать! ЦЕ ДЛЯ тихий НЕ пройшов ЙОГО Ранее! ТЕСТ 2:  https://drive.google.com/file/d/1Q-Kd33uXVviOc0UpxzKqpwG7AkuluXhy/view?usp=sharing

урок 17.04.2020
ХТО НЕ надіслав мені у понеділок обов'язкові домашні роботи за попередні уроки напаскудити надішліть або це дуже Суттєво впліне на Ваші ОЦІНКИ!
Тема: Елліністічна культура, життя та побут доби еллінізму
Перегляд відео до тими: 
ІІ) У зошиті обов'язково Записати число, тему,
ІІІ) параграфа у підручніку: 37,38
IV) Подівіться відео та прочитайте параграф 37
V) Дайте ВІДПОВІДІ на запитання письмовий у зошиті:
1) Які хронологічні Межі доби еллінізму? У зошиті запішіть, Якою подією вона почінається та закінчується?
2) Що таке мусейон? (Запішіть до зошита),
3) Хто став найвідатнішім вчений у Мусейоні? Чим ВІН відзначівся?
4) Про Які чудеса світу були створені в период еллінізму?
5) До чого прагнулі архітекторі еллінізму?
6) Які статуї є зразки елліністічного мистецтва?
7) Хто такий Лаокоон, при вівчені, якіх подій ми згадувать его?
8) Хто Вперше наживо срок географія?
9) Чим відомій сегодня Евклід?
10) У Якій Галузі діяв Зенон та Епікур?
11) Що поєднувала в Собі культура еллінізму?
12) Які найвідоміші міста доби еллінізму?
VII) Зробіть свой Висновок, для цього окрім відео та тексту, роздівіться ілюстрації на страницах 160 и 161, что вас враз у культурі еллінізму? Чому?
VIII) Параграф 38. опрацюйте усно
IX) Домашнє завдання: На Наступний п'ятницю 24.04.2020, підготуватісь до онлайн-тестування повторити параграф 35-38, всі роботи у зошиті за 13.04 та 17.04 ма ють буті віконані у Наступний п'ятницю переслаті на вайбер фото


УРОК 24.04.2020
І) Сьогодні ма ють буті відправлені на вайбер обов'язкові Письмові роботи за уроки 13.04 та 17.04., ОЦІНКИ у понеділок-вівторок
ІІ) пройти онлайн-тестування за ПОСИЛАННЯ:  https://onlinetestpad.com/hppzytmdfwg5a
ІІІ) опрацювання новой тими уроку.
1) переглядання відео:  https://www.youtube.com/watch?v=bFG4m1tbZfM

2) опрацювати презентацію до тими:  https://drive.google.com/file/d/1BOl5imGJe74RMuIsDit_2_xpxtIGIQZd/view?usp=sharing


урок 27.04.2020 
(Увага шестікласнікі, спочатку уважний прочитайте все Написане нижчих, а потім починаю працювати)
1) надіслаті фото опрацьованого уроку за 24.04.2020 як всі попередні уроки на вайбер (0953899025)
2) опитування з попередньої тими уроку, перейдіть за ПОСИЛАННЯ, враховуйте, что ві можете зайти только 1 раз.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDg6JLnG5nHYiOLu6Ty3ZLqLTDAPNwRZH59uX6ZJ3lO9n5rw/viewform?usp=sf_link
3) переглянутися телеурок за ПОСИЛАННЯ: https://www.youtube.com/watch?v=BzF4DXHIvu0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=58&t=0s
4) обов'язково відкрійте презентацію до уроку та виконан все, что написано.
ПОСИЛАННЯ : https://drive.google.com/file/d/1ibRbF5BtGvOXuWZd703SVn5AH0mx4Vkl/view?usp=sharing 


урок 04.05.2020
1) переглядання телеуроків: https://www.youtube.com/watch?v=4GbmZhW9zYY&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=69&t=1163s
2) Працюємо з параграфом 40 (п.3) 41
3) презентація до уроку https://drive.google.com/file/d/1CBo5wlHkuk2jVjX_gVuTCDk2jBmIkw2e/view?usp=sharing


урок 08.05.2020 
І. Пройти онлайн-опитування за ПОСИЛАННЯ:
6А ПОСИЛАННЯ:  https://onlinetestpad.com/hntrmvphozku6
6В ПОСИЛАННЯ:  https://onlinetestpad.com/hpptqnlodmmbo

ІІ. опрацювати телеурок, параграф 43 (п.1,2).
завдання: 
Записати до зошита тему уроку: Захоплення влади гаєм Юлієм Цезарем.

Завдання у зошиті Виконати письмовий:
1) Гай и Тиберій Гракхи (читали у підручніку, слухали телеурок). Вісловіть Власний аргументованості мнение: Як Ви можете оцініті діяльність братів Гракхів, (позитивно чи негативно) чому, Обгрунтуйте? 
2) Гай Марій:  после отріманої информации: Чи можете Ви доповніті свою таблицю якові Складанний Минулого уроку? Що важлівого Зробив Гай Марій для римлян? 
3) Встановлення влади Луція Корнелія Сулли:
Складіть с помощью підручника та телеуроків ланцюжок подій приходу до влади та володарювання  Сулли: 1) полководець, Командувачу армії у війні проти понтійського царства .... 2) ........... 3) ..... ... 4) ......... 5) .......
4) Повстання Спартака: Чому повстали гладіаторі? Як воно Було придушено?
5) Перший тріумвірат: (складіть схему, або просто запішіть) Хто до него увійти в систему? коли утворівся? 
6) Прихід до влади Гая Юлія Цезаря: (пункт 2 параграф 43) Заповніть пропуски:
После смерти ........... ............... у тріумвіраті залишилось ............... Цезар перебував у звоюваній ним .............. Помпей БУВ наляканій его успіхом, Переконайся Сенат ............ Цезаря Із ........... земель. Це означало початок боротьбу за владу у Риме между Помпеєм та Цезарем. Цезар наважівся перетнуті ..................., что означало почату боротьбу, а зважено всі за і проти ВІН сказавши: "........." і перетнув Річку ................. Помпей втік з ..............., но Цезар его наздогнав и Битві біля ...... . - ............ Так закінчилась історія тріумвірату.

ІІІ. Надіслаті на вайбер ті, хто НЕ надсилайте роботи за урок 4.05 и 08.05 сегодня после Виконання


Урок 15.05.2020
2) презентація до уроку:  https://drive.google.com/file/d/11jJmN6rn_Grl-6Try_M9Jb2R8FePh0Kb/view?usp=sharing


Урок 18.05.2020

2) параграф 44 читати
3)  презентація до уроку із завданнями та д.з. https://drive.google.com/file/d/1Vn1j7cUG-JAsus2F1PpigQCOUY9e_y2R/view?usp=sharing
4) Увага на сайті на "На Урок" проводиться онлайн-олімпіада з історії до  20 травня, включно, хто бажає спробувати свої сили повідомте мені сьогодні чи завтра (повідомленням) я вас зареєструю і надішлю код. Перевірте свої знання та отримаєте цікавий досвід і диплом)

Урок 22.05.2020
пройти онлайн-тестування, увага результату відразу не буде, результат передам класному керівнику на понеділок.
6-А посилання: https://onlinetestpad.com/hnknlxzzlvmtc

6-В  З 13.00 ДО 13.30 посилання: https://onlinetestpad.com/hmkcpjjaaj3x4


Коментарі

  1. Доброго дня, чи можливо вказати дату уроку поряд iз темою, як указано для 5 класу (для кращого розумiння)?

    ВідповістиВидалити
  2. А в чем прикол? Как мы можем ща 20 минут пройти 30 вопросов?

    ВідповістиВидалити
  3. ПОЧЕМУ ОТКЛЮЧАЕТ УЖЕ ВТОРОЙ РАЗ?

    ВідповістиВидалити
  4. В мeнe други тeст нeгрузить вжe другий раз.

    ВідповістиВидалити
  5. ДІТИ! Технічні неполадки, розумієте, що сайти виявились не готові до такого навантаження, зачекайте 5-10 хвилин і зайдіть ще, час я продовжила, тільки підписуйтесь, хто проходить тест

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго дня, можливо перепройти тест, а то вибило на 9 запитанні і видало бали. Божко Валерія 6в

    ВідповістиВидалити
  7. почему тест в формате пдф (книги)

    ВідповістиВидалити
  8. Добрый день! Было бы не плохо, если рядом с тестом стояли бы темы (по которым был создан тест). Так было бы удобнее готовиться)))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар