9 клас історія України
Завдання на дистанційне навчання на період карантину
І. Повторення параграф 17-20 ,
- скласти таблицю в зошиті "Братство тарасівців" (критерії назва, рік утворення, мета, учасники, програма, діяльність, особливість, яка доля їх чекала)
- С.167-169 письмово в зошиті
- параграф 20 працюємо самостійно 2 чи 3.(на вибір)
- Усно відповісти:
1. Які причини зародження громадівського руху в І пол. ХІХ ст.?
2. Вкажіть основні відмінності громадівського руху 60 і 70-х рр.
3. Яку роль відіграв Південно-Західний відділ Російського географічного товариства в розвитку українського руху?
4. Чому український рух 6070-х рр. не висував політичних вимог?
5. Дайте оцінку Валуєвському циркуляру та Емському указові. Чим були зумовлені такі жорсткі заходи проти українського руху?
6. Зробити висновок, щодо громадівського руху на
Наддніпрянщині?
Інструкція: відкриваємо зошит, підручник (параграф ), презентацію і виконуємо.
посилання на презентацію до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1-7S-WjzlaqXAuP3Y3iQD5pGj_719IARS/view?usp=sharing
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Підготуватись до онлайн-тестування, яке відбудеться у четвер (02.04.2020) з 11.00 до 12.00 параграфи 17-21, всі конспекти повторити.
Посилання на тест: https://onlinetestpad.com/hmua3cdgwwpgw
3. Тема: Суспільно-політичне життя
у 60–80-х рр. ХІХ ст. на західноукраїнських землях
Опрацювати параграфи: 22,23
Презентація до теми: https://drive.google.com/file/d/1FD_9hYEKbiB3yG9Cg7PBk-6FnhvxOTIQ/view?usp=sharing
Відео до теми: 1) Народовці у 70-90 - х рр. ХІХ ст. Uhttps://www.youtube.com/watch?v=qRM39vzBmpU
2) політичні партії: https://www.youtube.com/watch?v=kSGsuODdIGg
Термін відправлення: 13.04.2020 до 18.00- таблиця "Братство тарасівців", працюмо самостійно практичне заняття параграф 20, с. 167-169
3) Параграф 24. Практичне заняття. У зошиті написати число, тему практичної роботи виконати завдання, надіслати через вайбер фото виконаної роботи.
НАГАДУЄ ЦЕ ПРО НАДДНІПРЯНИНУ,
Ст.202 опрацювати карту, ще раз собі нагадати до яких імперій, які частини українських земель входили? який там був соціально-економічний розвиток? Чим були українські землі для імперій? Які галузі там розвивались? Як сільське господарство? Як вплинули аграрні реформи 1848 і 1861 років на становище селян? Як відбувався промисловий переворот? Який клас суспільства зростав?
1) Розвиток промисловості у підросійській Україні: (прочитати пункт 1, і виписати головне, що відбувалось в економіці (пунктами), чітко не менше 5)
2)Благодійники України
Скласти табличку: прізвище, чим заробляли та якою благодійною діяльністю займався(стисло) благодійник чи сім'я
Зробити висновок: про те, чому цих людей ми маємо поважати та згадувати?
3)Особливості сільського господарства (виписати основні зміни, які відбувались)
С.210-211 документ опрацювати відповісти на запитання у вигляді схеми
4)Кооперативний рух на Наддніпрянщині: які види, яка мета, яка особа відіграла важливу роль.
Перевір себе: (усно) виконану роботу надіслати мені на вайбер.,
2. Тема: Соціально-економічний розвиток західноукраїнсьуких земель у ІІ половині ХІХ ст.
Завдання: опрацювати параграф 21, працюємо з презентацією виписати опорний конспект письмово в зошиті, виконати завдання перевір себе С. 178.Інструкція: відкриваємо зошит, підручник (параграф ), презентацію і виконуємо.
посилання на презентацію до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1-7S-WjzlaqXAuP3Y3iQD5pGj_719IARS/view?usp=sharing
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Підготуватись до онлайн-тестування, яке відбудеться у четвер (02.04.2020) з 11.00 до 12.00 параграфи 17-21, всі конспекти повторити.
Посилання на тест: https://onlinetestpad.com/hmua3cdgwwpgw
Опрацювати параграфи: 22,23
Презентація до теми: https://drive.google.com/file/d/1FD_9hYEKbiB3yG9Cg7PBk-6FnhvxOTIQ/view?usp=sharing
Відео до теми: 1) Народовці у 70-90 - х рр. ХІХ ст. Uhttps://www.youtube.com/watch?v=qRM39vzBmpU
2) політичні партії: https://www.youtube.com/watch?v=kSGsuODdIGg
УРОК 13.04.2020.
1) Сфотографувати та відправити ці фото на мені на вайбер з попередньо опрацюваних тем:
Термін відправлення: 13.04.2020 до 18.00- таблиця "Братство тарасівців", працюмо самостійно практичне заняття параграф 20, с. 167-169
- тему соціально-економічний розвиток, де має бути схема кооперативного руху обов'язково.
- тема суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. за завданнями презентації до уроку.
Перевірю, виставлю 5 оцінок, якщо були додаткові завдання, то більше.
2) Виконати онлайн- тестування, з тем : більшість запитань з теми :"Суспільно-політичний рухи в 60-90-ті роки на західноукранських землях" https://onlinetestpad.com/hmy74sq6fjrsk
3) Параграф 24. Практичне заняття. У зошиті написати число, тему практичної роботи виконати завдання, надіслати через вайбер фото виконаної роботи.
Презентація до практичної роботи: https://drive.google.com/file/d/1BE8GJZCgRhHphB0S4r_DS4ktD3mkGphd/view?usp=sharing
УРОК 16.04.2020
Перегляд телеуроку: https://www.youtube.com/watch?v=7InwLLVCX54&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=25&t=521s
Параграф у підручнику: 25, опрацювати до зошита записати тему уроку (параграфа)НАГАДУЄ ЦЕ ПРО НАДДНІПРЯНИНУ,
Ст.202 опрацювати карту, ще раз собі нагадати до яких імперій, які частини українських земель входили? який там був соціально-економічний розвиток? Чим були українські землі для імперій? Які галузі там розвивались? Як сільське господарство? Як вплинули аграрні реформи 1848 і 1861 років на становище селян? Як відбувався промисловий переворот? Який клас суспільства зростав?
1) Розвиток промисловості у підросійській Україні: (прочитати пункт 1, і виписати головне, що відбувалось в економіці (пунктами), чітко не менше 5)
2)Благодійники України
Скласти табличку: прізвище, чим заробляли та якою благодійною діяльністю займався(стисло) благодійник чи сім'я
Зробити висновок: про те, чому цих людей ми маємо поважати та згадувати?
3)Особливості сільського господарства (виписати основні зміни, які відбувались)
С.210-211 документ опрацювати відповісти на запитання у вигляді схеми
4)Кооперативний рух на Наддніпрянщині: які види, яка мета, яка особа відіграла важливу роль.
Перевір себе: (усно) виконану роботу надіслати мені на вайбер.,
УРОК 22.04.2020
Тема: Політизація руху Наддніпрянщині,
параграф 26
Посилання на телеурок:https://www.youtube.com/watch?v=M9VGSq3KML8&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=37&t=0s
Робота: записати в зошиті дату, тему, продивитись відео.
Скласти хронологічну таблицю
Дата, Подія, Історичні діячі, ідеї (якщо були)
Після таблиці висновок. (все оціниться)
На понеділок 27.04. тестування підготуватись параграф 25-26
Урок 27.04.2020
Тестування і урок розміщено буде у четвер або раніше, у четвер точно, всі роботи з правознавства, історії України, всесвітньої підтягнути надіслати! Краще підготуватись!
Урок 30.04.2020
1) пройти онлайн-тестування: https://onlinetestpad.com/hms4n7zhlv6qs
2) опрацювати нову тему уроку "Революція 1905-1907 рр."
телеурок: https://www.youtube.com/watch?v=JGWTDZNuCC8&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
3) презентація до уроку із завданнями: https://drive.google.com/file/d/1k9ZlCB9Pe5tR27UAWN5k47a20ynLbRGz/view?usp=sharing
відео до повстання на Бронесці Потьомкін https://www.youtube.com/watch?v=ZkTy55N5yz0
Урок 04.05.2020
1) Перегляд телеуроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4atflpfIPHg&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=18&t=0s
2) обов'язково робота з презентацією до уроку всі завдання у презентації письмово:
https://drive.google.com/file/d/16D2KfuXIfIMIawsT7gcwLqnGl373qtcc/view?usp=sharing
УРОК 07.05.2020
1) ПРОЙТИ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ:
https://onlinetestpad.com/hpvq5ziyylaym
2) НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗА УРОКИ ВІД 16.04.
УРОК 14.05.2020
1) надіслати виконані роботи за уроки 16.04,22.04,30.04,04.05, у кого не перевірено.
2) опрацювати параграф 28
3) перегляд телеуроку: https://www.youtube.com/watch?v=6PqFZqXPZTA&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=46
4) записату у зошит дату і тему уроку: "Суспільно-політичне становище у 1907 -1914"
В зошиті зробити самостійне конспектування за пунктами параграфу
Урок 18.05.2020
1) перегляд телеуроку.https://www.youtube.com/watch?v=NU4lME2mUfQ&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
2) параграф 29. записати тему уроку
3) скласти невелику табличку : назва партії, ідея (самостійність чи автономія)
4) зробити висновок: які ідеї переважали, чому
5) відповісти на запитання на сторінках 241-245
І варіант (Анікеєнко -Масколо)- 1.3,1.5(документи) № запитань 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27
ІІ варіант (Осадча -Яремчук) 1.2,1.4 № запитань 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26,27
6) відправити фото з опрацюванням попередньої теми на вайбер з відповідями.
7) Д.з. на четвер повторити параграф 28
Урок 27.04.2020
Тестування і урок розміщено буде у четвер або раніше, у четвер точно, всі роботи з правознавства, історії України, всесвітньої підтягнути надіслати! Краще підготуватись!
Урок 30.04.2020
1) пройти онлайн-тестування: https://onlinetestpad.com/hms4n7zhlv6qs
2) опрацювати нову тему уроку "Революція 1905-1907 рр."
телеурок: https://www.youtube.com/watch?v=JGWTDZNuCC8&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
3) презентація до уроку із завданнями: https://drive.google.com/file/d/1k9ZlCB9Pe5tR27UAWN5k47a20ynLbRGz/view?usp=sharing
відео до повстання на Бронесці Потьомкін https://www.youtube.com/watch?v=ZkTy55N5yz0
Урок 04.05.2020
1) Перегляд телеуроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4atflpfIPHg&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=18&t=0s
2) обов'язково робота з презентацією до уроку всі завдання у презентації письмово:
https://drive.google.com/file/d/16D2KfuXIfIMIawsT7gcwLqnGl373qtcc/view?usp=sharing
УРОК 07.05.2020
1) ПРОЙТИ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ:
https://onlinetestpad.com/hpvq5ziyylaym
2) НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗА УРОКИ ВІД 16.04.
УРОК 14.05.2020
1) надіслати виконані роботи за уроки 16.04,22.04,30.04,04.05, у кого не перевірено.
2) опрацювати параграф 28
3) перегляд телеуроку: https://www.youtube.com/watch?v=6PqFZqXPZTA&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=46
4) записату у зошит дату і тему уроку: "Суспільно-політичне становище у 1907 -1914"
В зошиті зробити самостійне конспектування за пунктами параграфу
Урок 18.05.2020
1) перегляд телеуроку.https://www.youtube.com/watch?v=NU4lME2mUfQ&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
2) параграф 29. записати тему уроку
3) скласти невелику табличку : назва партії, ідея (самостійність чи автономія)
4) зробити висновок: які ідеї переважали, чому
5) відповісти на запитання на сторінках 241-245
І варіант (Анікеєнко -Масколо)- 1.3,1.5(документи) № запитань 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27
ІІ варіант (Осадча -Яремчук) 1.2,1.4 № запитань 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26,27
6) відправити фото з опрацюванням попередньої теми на вайбер з відповідями.
7) Д.з. на четвер повторити параграф 28
ТЕСТИ ДЛЯ БОРЖНИКІВ, оцінка буде знижена на 2 бали за невчасність, всіх правил і часових меж дотримуватись: не більше 1 хвилини на запитання витрата часу, якщо додаткових таймерів не встановлено:
Тест 1. теми: Суспільно-політичний рух у ІІ половині ХІХ ст.на Наддніпрянщині та соціально-економічне життя на Зх.Україні.
посилання: https://onlinetestpad.com/hohvfmnu4ebcw
Тест 2 , тема: Суспільно-політичні у ІІ половині ХІХ ст.
посилання: https://onlinetestpad.com/hofzlxg6fndwe
Тест 3. Соціально-економічне та політичне життя Наддніпрянщині у 1900-1914 рр.
посилання:https://onlinetestpad.com/hnvht42evw3c2
Тест 4. Революція 1905-1907 рр. та її наслідки
посилання: https://onlinetestpad.com/hnzsvx25zyfoq
Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.
ВідповістиВидалити