9 клас історія України

Завдання на дистанційне навчання на період карантину

І. Повторення параграф 17-20 , 

- скласти таблицю в зошиті "Братство тарасівців" (критерії назва, рік утворення, мета, учасники, програма, діяльність, особливість, яка доля їх чекала)
 - С.167-169 письмово в зошиті
- параграф 20 працюємо самостійно 2 чи 3.(на вибір)
-  Усно відповісти:
1.  Які причини зародження  громадівського руху в І пол. ХІХ ст.?
2. Вкажіть основні відмінності громадівського руху 60 і 70-х рр.
3. Яку роль відіграв Південно-Західний відділ Російського географічного товариства в розвитку українського руху?
4. Чому український рух 60­70-х рр. не висував політичних вимог?
5. Дайте оцінку Валуєвському циркуляру та Емському указові. Чим були зумовлені такі жорсткі заходи проти українського руху?
6. Зробити висновок, щодо громадівського руху  на Наддніпрянщині?


2. Тема: Соціально-економічний розвиток західноукраїнсьуких земель у ІІ половині ХІХ ст.

Завдання: опрацювати параграф 21, працюємо з презентацією виписати опорний конспект письмово в зошиті, виконати завдання перевір себе С. 178.
Інструкція: відкриваємо зошит, підручник (параграф ), презентацію і виконуємо.
посилання на презентацію до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1-7S-WjzlaqXAuP3Y3iQD5pGj_719IARS/view?usp=sharing

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Підготуватись до онлайн-тестування, яке відбудеться у четвер (02.04.2020) з 11.00 до 12.00 параграфи 17-21, всі конспекти повторити.
Посилання на тест: https://onlinetestpad.com/hmua3cdgwwpgw

3. Тема: Суспільно-політичне життя у 60–80-х рр. ХІХ ст. на західноукраїнських землях 
Опрацювати параграфи: 22,23
Презентація до теми: https://drive.google.com/file/d/1FD_9hYEKbiB3yG9Cg7PBk-6FnhvxOTIQ/view?usp=sharing
Відео до теми:  1) Народовці у 70-90 - х рр. ХІХ ст. Uhttps://www.youtube.com/watch?v=qRM39vzBmpU
2) політичні партії: https://www.youtube.com/watch?v=kSGsuODdIGg

УРОК 13.04.2020.
1) Сфотографувати та відправити ці фото на мені на вайбер з попередньо опрацюваних тем: 

Термін відправлення: 13.04.2020 до 18.00- таблиця "Братство тарасівців", працюмо  самостійно практичне заняття параграф 20, с. 167-169
-  тему соціально-економічний розвиток, де має бути схема кооперативного руху обов'язково.
- тема суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. за завданнями презентації до уроку.
Перевірю, виставлю 5 оцінок, якщо були додаткові завдання, то більше.

2) Виконати онлайн- тестування, з тем : більшість запитань з теми :"Суспільно-політичний рухи в 60-90-ті роки  на західноукранських землях" https://onlinetestpad.com/hmy74sq6fjrsk

3) Параграф  24. Практичне заняття. У зошиті написати число, тему практичної роботи виконати завдання, надіслати через вайбер фото виконаної роботи.
Презентація до практичної роботи: https://drive.google.com/file/d/1BE8GJZCgRhHphB0S4r_DS4ktD3mkGphd/view?usp=sharing


УРОК 16.04.2020
Параграф у підручнику: 25, опрацювати до зошита записати тему уроку (параграфа)
НАГАДУЄ ЦЕ ПРО НАДДНІПРЯНИНУ,
Ст.202 опрацювати  карту, ще раз собі нагадати до яких імперій, які  частини українських земель входили? який там був соціально-економічний розвиток? Чим були українські землі для імперій? Які галузі там розвивались? Як сільське господарство? Як вплинули аграрні реформи 1848 і 1861 років на становище селян? Як відбувався промисловий переворот? Який клас суспільства зростав?
1) Розвиток промисловості у підросійській Україні: (прочитати пункт 1, і виписати головне, що відбувалось в економіці (пунктами), чітко не менше 5)
2)Благодійники України
Скласти табличку: прізвище, чим заробляли  та якою благодійною діяльністю займався(стисло) благодійник чи сім'я
Зробити висновок: про те, чому цих людей ми маємо поважати та згадувати?
3)Особливості сільського господарства (виписати основні зміни, які відбувались)
С.210-211 документ опрацювати відповісти на запитання у вигляді схеми

4)Кооперативний рух на Наддніпрянщині: які види, яка мета, яка особа відіграла важливу роль.
Перевір себе: (усно) виконану роботу надіслати мені на вайбер.,

УРОК 22.04.2020
Тема: Політизація руху Наддніпрянщині,
параграф 26
Робота: записати в зошиті дату, тему, продивитись відео.
Скласти хронологічну таблицю
Дата, Подія, Історичні діячі, ідеї (якщо були)
Після таблиці висновок. (все оціниться)
На понеділок 27.04. тестування підготуватись параграф 25-26

Урок 27.04.2020
Тестування і урок розміщено буде у четвер або раніше, у четвер точно, всі роботи з правознавства, історії України, всесвітньої  підтягнути надіслати! Краще підготуватись!

Урок 30.04.2020
1) пройти онлайн-тестуванняhttps://onlinetestpad.com/hms4n7zhlv6qs
2) опрацювати нову тему уроку "Революція 1905-1907 рр."
телеурок: https://www.youtube.com/watch?v=JGWTDZNuCC8&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
3) презентація до уроку із завданнями: https://drive.google.com/file/d/1k9ZlCB9Pe5tR27UAWN5k47a20ynLbRGz/view?usp=sharing
відео до повстання на Бронесці Потьомкін https://www.youtube.com/watch?v=ZkTy55N5yz0


Урок 04.05.2020

1) Перегляд телеуроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4atflpfIPHg&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=18&t=0s
2) обов'язково робота  з презентацією до уроку всі завдання у презентації письмово: 
https://drive.google.com/file/d/16D2KfuXIfIMIawsT7gcwLqnGl373qtcc/view?usp=sharing

УРОК 07.05.2020
1) ПРОЙТИ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ: 
https://onlinetestpad.com/hpvq5ziyylaym
2) НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗА УРОКИ ВІД 16.04.
УРОК 14.05.2020
1) надіслати виконані роботи за уроки 16.04,22.04,30.04,04.05, у кого не перевірено.
2) опрацювати параграф 28
3) перегляд телеуроку: https://www.youtube.com/watch?v=6PqFZqXPZTA&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=46
4) записату у зошит дату і тему уроку: "Суспільно-політичне становище  у  1907 -1914"
В зошиті зробити самостійне конспектування за пунктами параграфу
Урок 18.05.2020
1) перегляд телеуроку.https://www.youtube.com/watch?v=NU4lME2mUfQ&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=50&t=0s
2) параграф 29. записати тему уроку
3) скласти невелику табличку : назва партії, ідея (самостійність чи автономія)
4) зробити висновок: які ідеї переважали, чому
5) відповісти на запитання на сторінках 241-245
І варіант (Анікеєнко -Масколо)- 1.3,1.5(документи) № запитань 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27
ІІ варіант (Осадча -Яремчук) 1.2,1.4 № запитань 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26,27

6) відправити фото з опрацюванням попередньої теми на вайбер з відповідями.
7) Д.з. на четвер повторити параграф 28

ТЕСТИ ДЛЯ БОРЖНИКІВ, оцінка буде знижена на 2 бали за невчасність, всіх правил і часових меж дотримуватись: не більше 1 хвилини на запитання витрата часу, якщо додаткових таймерів не встановлено:
Тест 1. теми: Суспільно-політичний рух у ІІ половині ХІХ ст.на Наддніпрянщині та соціально-економічне життя на Зх.Україні.
         Тест 2 , тема: Суспільно-політичні у ІІ  половині ХІХ ст. 
 Тест 3. Соціально-економічне та політичне життя Наддніпрянщині у 1900-1914 рр.
Тест 4. Революція 1905-1907 рр. та її наслідки

Коментарі

  1. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар